Dah sedia ke belum?

Mungkin bagi yang baru nak menceburkan diri didalam bisnes internet, terfikir-fikir " aku ni dah sedia ke belum nak buat perniagaan secara online ni?". Sebenarnya perkara inilah yang melambat proses anda untuk memulaka perniagaan internet anda.

Hafal ayat saya ini:

=============
"Mulakan perniagaan secara online anda hari ini juga
dan baikki kelemahan dari semasa ke semasa."
Inilah yang semua blogger/webmaster amalkan, mulakan dulu apa yg terlintas di kepala, kemudian baikki kelemahan yang ada. Tak perlu tunggu hingga anda tahu semuanya baru nak bermula. Anda akan ketinggalan!
Ini fakta, bukan apa yang saya fikir semata-mata.


FOLLOW and JOIN to Get Update!

Social Media Widget SM Widgets




Demo Blog NJW V2 Updated at: 1:20 AM

2 Komen:

  1. salam sdra armani,

    Saya berminat nak ceburi bidang perniagaan internet tp sy tak berapa pandai teknikal komputer.Sy pun tak de idea nak bisnes internet apa.beberapa ebook sy dah beli tapi sy tak tau nak mula di mana dan bagaimana.Mungkin sdra boleh ulas.

    ReplyDelete
  2. salam usahawan internet,
    Minat dah ada, ok tu. Mula2 saya cadangkan saudara ady buat blog sendiri dulu. Guna blog free macam blogspot.com pun ok. Biasakan diri dgn yg free dulu, then baru lah guna yg berbayar ( blog dot com sendiri).

    Idea, cadangan saya en. ady jual ebook ( tulis ebook mengenai bidang yang en. ady minat macam memancing ke..travel ke.. sikit2 lama2 jadi bukit ).

    Selamat mencuba

    ReplyDelete

Popular