Melayu Singapura Hina Allah S.W.T Dan Agama Islam Di Facebook

Belum habis lagi dengan kisah Isteri Kapten Singapura hina Safee Sali dan Amirulhadi,hari ini saya terjumpa screenshot yang disebarkan di internet mengenai orang Melayu Singapura menghina Allah S.W.T dan agama Islam malahan mempersendakan-sendakan kekuasaan Allah.
 
Darah mereka ni dah jatuh wajib di bunuh! disini ramai yang pendidikan agamnya tinggi,ada yang ustaz2.. dari kita bercakaran sesam islam lebih baik kita lawan melayu singapore ni. mungkin disitu lebih jelas perjuagan islamnya. InsyaAllah…….
Diatas itulah description yang terdapat pada gambar berkenaan.Kalau dulu apabila kita cakap orang melayu,pasti akan kata Islam.Melayu Islam.Jika melayu pastinya Islam tetapi tanggapan itu sudah tidak boleh digunapakai lagi dah.Ramai orang melayu kita bukan lagi Islam tetapi Islam hanya di IC.Betul tak?
 
Jika orang kata melayu di Malaysia ini teruk tapi hakikatnya melayu di Singapura lagi teruk.Mungkin Singapura itu sebuah negara yang kaya raya tetapi melayu Singapura pula ibarat mengemis di negara sendiri.Singapura itu kecil,jika Allah nak turunkan bala,sedang mudah Singapura itu hilang dari peta dunia.


FOLLOW and JOIN to Get Update!

Social Media Widget SM Widgets




Demo Blog NJW V2 Updated at: 9:11 PM

0 Komen:

Post a Comment

Popular