Laporan Malaysiakini Benar Mismah Tampil Buktikan Dirinya Warganegara Malaysia

 



 
Akhirnya Puan Mismah tampil kehadapan dengan menjelaskan kepada kita siapa dirinya dan yang paling utama taraf kewarganegaraan beliau bagi memberikan bukti kepada rakyat Malaysia.

Malaysiakini Fitnah dengan cukup dasyat sampaikan pemimpin pembangkang bertali arus menghentam kerajaan terutama SPR dan JPN dalam isu Mismah ini.

Gomo dan rakan blogger lain sudah berulang kali menyatakan bahawa pembangkang melalui media utamanya Malaysiakini akan gunakan apa sahaja bagi menyerang kerajaan. Rekayasa, konspirasi dan macam macam lagi akan digunakan mereka ini bagi matlamat menawan Putrajaya walau dengan cara kotor sekalipun.

Isu Rekayasa Mismah ini bukan satu pekara baru kerana dah beratus rekayasa fitnah jahat dilakukan mereka pakatan rakyat bagi menghasut rakyat Malaysia.

Gomo minta rakyat Malaysia agar menilai jika ini perjuangan Pakatan rakyat dalam cubaan menjadi kerajaan Malaysia apakah apabila mereka menang kelak pekara yang dasyat tidak akan berlaku?


KLIK IMEJ

Belum lagi mereka menjadi kerajaan sudah banyak pekara musibat yang dilakukan mereka terhadap negara. Bayangkan lah jika mereka kerajaan agaknya apa akan jadi pada negara kita ini.

Rakyat wajib menolak Pakatan Pembangkang yang kerja mereka lain dan tidak bukan Fitnah, konspirasi jahat setiap masa. Tidak ada kemajuan yang dibuat oleh mereka setakat ini dan ini lah hakikatnya bahawa pakatan pembangkang tidak relevan dalam membantu rakyat Malaysia.

TOLAK PAKATAN RAKYAT DEMI KEMAKMURAN NEGARA


Psssttt . . . Mau terkucil juak pakatan hari ni, hahaha
 
sumber: papagomo.com


FOLLOW and JOIN to Get Update!

Social Media Widget SM Widgets




Demo Blog NJW V2 Updated at: 8:34 PM

0 Komen:

Post a Comment

Popular