Kereta Panas - Toyota Altis & Toyota Caldina

Terdengar dalam tv pagi tadi, kereta panas di Malaysia Toyota Altis & Toyota Caldina ! Jaga-jaga sebab ni menurut penganalisis jenayah Kamal Effendi, dua kereta ni kerata panas kat Malaysia. Panas bukan apa, bukan jualan tinggi, tapi kena curik tinggi.
 
Aku nasihatkan boleh dapatkan lebih security untuk kereta ni. Lepas di curi, kereta-kereta ni akan di jual di timur tengah. Kat sana dengar citernya Toyota Altis pun ada yang di jadikan teksi je... hampehh.. tul diorang ni kan.
 
Camne aku nak tingkatkan keselamatan kerata aku ni? Ada teknologi terbaru ke utk kereta supaya tak mudah di curi?

No comments:

Post a Comment