SIAPA BETINA MENGAKU TIDUR DENGAN KHAIRUL FAHMI (APEK)? Benggong la

 
 



Bodoh punya betina! Mc malas nak komen pasal ni sebenarnya. Tapi bila ada pihak yang asyik mengutuk Apek, Mc rasa perlu ada juga yang membelanya. Kenapa kita nak blame Apek semata? Siapa yang tergedik-gedik dengan siapa? Takkan kita nak tuduh Apek rogol betina ni kot?

Jika mereka pernah tidur ke, pernah main ke, itu diantara mereka. Kita sebagai masyarakat hanya boleh nasihat.


Tapi apa yang Mc nak tekankan kat sini ialah, betina dalam gambar tu yang bodoh dan menjatuhkan maruahnya sendiri. Sanggup mengaku pernah tidur dengan Apek semata-mata nak kejar glamor. WOIT! apa ko takdak maruah ka? Malu woo mak bapak ko bila anak gadisnya mengaku pernah tidur dengan jantan yang dia tak kawen lagi.

Apa ko takdak agama kah? Kesian la kat family si betina ni. Patutnya si betina ni pergi ke rumah Apek dan settle baik-baik, bukan dengan sebarkan gambar dan BBM mereka yang tulis bukan-bukan tu.

Memang patut pun kalau Apek tinggalkan betina macam ni. Sebab jenis ni bukan yang setia, tak layak buat bini, tapi jenis nak tumpang glamor. Maruah diri pun takdak, malu laa..

Cuba bayangkan nanti bila betina ni dah kawen. Anak dia ke sekolah, ada orang nampak. "ehh.. perempuan ni la kan yang tidur dengan penjaga gol Malaysia tu kan..?" Tidur dengan orang lain, kawen dengan yang lain. Sundal betul.. malula muka anak dia.

Woit perempuan, balik-balik bertaubat la... ajal datang tak kira umur.. anytime boleh di'hantar' balik.


FOLLOW and JOIN to Get Update!

Social Media Widget SM Widgets




Demo Blog NJW V2 Updated at: 4:40 PM

0 Komen:

Post a Comment

Popular