LAA EHH!! RAMAI ORANG PAS BELI UTUSAN HARI NI!!

 
 

Hari ni hari dalam sejarah, apabila ramai betul orang Pas beli akhbar Mingguan Malaysia (Utusan edisi minggu).

Mula-mula ingat cerita apa, rupanya depa tertarik dengan cerita Hassan Ali digugurkan. Jika sebelum ni muka puak tegar pembaca Harakah tu hanya jeling-jeling saja pada Utusan. Tapi kali ni mereka bagai terkejut, dan membelek muka depan utusan sambil mengeleng-gelengkan kepala.

Ada yang kata "ishhh biar betui nih".. "awat jadi lagu ni.." .. "Hassan Ali ni baguih apa".. dan pelbagai lagi la bunyi yang Mc dengar.


Kiranya untuk hari ni, jualan akhbar Mingguan Malaysia, memang laku habis la. Sampai ada yang kejar-kejar mamak jual surat khabar nak beli Mingguan Malaysia.

Itu cerita mengenai jualan akhbar Mingguan..

Jika benar Hassan Ali gugur sebagai calon, Pas memang cari pasal la. Sebab Hassan Ali ni pengaruhnya bukan hanya di Selangor. Tapi di seluruh Malaysia. Malah peminatnya juga ramai, sebab dulu, ada yang masuk Pas sebab sokong Hassan Ali masuk Pas.

Agak-agak la sekarang ni, kalau Hassan Ali keluar Pas, apa jadi pada pengikut dan peminatnya yang di dalam Pas tu?

Pas sekarang bukan macam dulu, dulu siapa pejuang Islam, mereka di sanjung. Sekarang ni, siapa sokong Dap dan komunis (contohnya Mat Sabu) mereka di julang. Malah yang mendokong pejuangan Islam pula di sepak keluar.

Pas.. Pas.. makin pelik..


FOLLOW and JOIN to Get Update!

Social Media Widget SM Widgets




Demo Blog NJW V2 Updated at: 6:33 PM

0 Komen:

Post a Comment

Popular