Eksklusif - Gambar Kekejaman PDRM Keatas Mahasiswa Disebarkan Demi Keadilan

 




"Lepaskan saya, lepaskan saya"

Kejam dan amat zalim tindakan PDRM keatas Mahasiswa yang melakukan demo aman dihadapan UPSI Tajung Malim tempoh hari. Itulah kenyataan dari para pemimpin Pembangkang apabila isu penahanan beberapa pelajar menjadi topik hangat kelmarin.


"Im Gay, Please Im Gay"

Gambar diatas ini disebarkan oleh para jentera Pembangkang melalui pelbagai medium yang menjaja cerita akan kezaliman pihak Polis ke atas mereka para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim. Bukan sekeping dua yang disebarkan tetapi bermacam macam aksi yang mana kononya kekejaman Polis diedarkan demi meraih simpati mahasiswa lain dan juga rakyat Malaysia.

Namun demikian hakikatnya adalah amat bebeda sama sekali. Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim yang dikatakan dizalimi pihak PDRM adalah tidak benar sama sekali. Mari lihat gambar dibawah ini.


"Yes Sir, We All Understand"

Gambar diatas menjelaskan kepada kita semua bahawa OCPD Tanjung Malim telah lebih awal mengadakan sesi dialog dengan para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim. Sesi yang tertib dan penuh kesopanan dijalankan oleh pihak PDRM walaupun Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim mengeluarkan kata kata "POLIS ANJING UMNO"


"Im Promise Sir, We All Going home now"

Sekitar 15 minit pihak Polis melalui OCPD Tanjung Malim meminta para Mahasiswa bersurai secara aman namun ianya telah dinafikan oleh para Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim ini. Malah lebih terok para Mahasiswa ini mula melakukan rusuhan sehingga menyebabkan sebuah Klinik menjadi mangsa amukan mereka yang mana memecahkan pintu masuk Klinik tersebut.

Ini lah hakikat yang sebenar berlaku pada awal pagi dihadapan UPSI Tanjung Malim tempoh hari. Malah Gomo juga sedia meminta agar pihak Mahasiswa Robot Anwar Ibrahim menafikan akan sesi dialog yang berlaku diantara pihak Polis dan Mahasiswa Robot sepertimana dalam gambar diatas.


"Mahasiswa Robot Anwar Merusuh"

Semoga pendedahan ini membuka mata rakyat Malaysia untuk tidak semberono menyokong perjuangan Mahasiswa Robot yang kononya memperjuangkan Kebebasan politik dalam kampus. Ingatlah dibelakang mereka ini ada dalang yang besar sehingga menjadikan para mahasiswa ini Lembu yang dicucuk hidung mengikut apa sahaja kata tuan mereka.

No comments:

Post a Comment