Komen Bob Lokman terkejut beruk, apabila Afdlin Shauki Sertai UMNO!!

 


Bob Lokman terkejut beruk apabila dia mengetahui bahawa Afdlin Shauki menyertai UMNO. Seolah-olah berita itu adalah berita palsu dan Afdlin Shauki menyertai UMNO kerana terpaksa.

"Persoalannya, jika Afdlin menyertai Umno kerana perjuangan, ia menghairankan saya. Kerana sepanjang perkenalan saya dengan beliau, bagi saya Afdlin tidak pernah memandang serius perbezaan politik mana-mana parti di negara ini. Mungkin ada sesuatu sebab mengapa Afdlin berbuat demikian, Afdlin ada jawapannya saya tidak boleh membuat telahan sebarangan kerana saya belum berkesempatan bersemuka dengannya," jelas Bob lokman.


Ternyata, Afdlin Shauki tidak termakan dengan hasutan Bob Lokman yang mendakwa Pas parti lebih Islam dari yang lain.

Walaupun di serang teruk oleh pencacai Pakatan, namun Afdlin dapat bertahan dan kukuhkan hati untuk bersama UMNO demi perjuangan Agama, bangsa dan tanah air.

Mungkin dulu Afdlin tak percaya betapa buruknya perangai puak Pakatan ni. Kini setelah menyertai UMNO, rasanya dia sedar, bahawa pilihannya tepat.



Pada Bob Lokman.. Afdlin Shauki taknak tiket syurga Pas ko tu.. Sebab dia nampak ko pun takdak rupa golongan yang nak masuk syurga. Asyik maki hamun orang saja kerjanya.


FOLLOW and JOIN to Get Update!

Social Media Widget SM Widgets




Demo Blog NJW V2 Updated at: 5:07 PM

0 Komen:

Post a Comment

Popular