PANAS!! Adakah Ini Video Kontroversi Ustaz Azhar Idrus??



Pelbagai kontroversi mengenai Ustaz Azhar Idrus. Namun apa yang Mc pasti beliau bukanlah Ustaz politik seperti mana Nik Aziz atau ularmak Pas yang lain. Walaupun beliau tidak menyokong kerajaan pusat, namun pendiriannya terhadap agama dan menolak sebarang kemungkaran memang harus di hormati.

Disebabkan kelantangannya, beliau diHARAMkan masuk ke Kelantan untuk berceramah dengan alasan, kononnya beliau takdak tauliah.


Hakikatnya, beratus Ustaz Pas yang cuma ada tauliah syok sendiri, seperti mana Bob Lokman, namun di benarkan.. kenapa Ustaz Azhar tidak dibenarkan? Kemungkinan besar, disebabkan Ustaz Azhar pernah menegur Nik Aziz, yang lebih suka menghalalkan cara dari mengikut ajaran Islam yang sebenar.

Walaupun beliau Pas, namun sikap tidak menghalalkan cara itu patut di puji. Ini bermakna beliau bukan Ustaz politik, yang berfatwa mengikut keperluan.

Video di atas.. hanyalah hiburan untuk beliau mendekatkan diri dengan golongan muda. Tolong kita jangan salah faham dan menghukum beliau dengan panggilan yang bukan-bukan.

Islam agama yang fleksibel dan mudah. Tolong jangan susahkannya.. Jika jahil, belajar lah.. kalau malu bertanya, banyaklah membaca. Jangan jadi bodoh sombong dan syok sendiri.

Mengenai kontroversi Ustaz Azhar ada skandal dengan perempuan muda dalam tandas. Mc pun tak berani komen. Disebabkan belum tentu sahihnya berita tersebut.

Perkara yang belum sahih, boleh datang fitnah kalau tak betul. Baik diamkan diri dari buat-buat pandai.


FOLLOW and JOIN to Get Update!

Social Media Widget SM Widgets




Demo Blog NJW V2 Updated at: 4:40 PM

0 Komen:

Post a Comment

Popular